Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хоружий К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Сергієнко В. П. Досвід європейських університетів у галузі управління освітою на прикладі технічного університету м. Дрезден [Електронний ресурс] / В. П. Сергієнко, К. С. Хоружий // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_23
| 2. |
Хоружий К. С. Компонентна структура і функції інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів [Електронний ресурс] / К. С. Хоружий // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 168-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_18
| 3. |
Хоружий К. С. Зміст методико-технологічного забезпечення інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів [Електронний ресурс] / К. С. Хоружий // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_12 Розглянуто зміст і сутність організаційної роботи щодо застосування методико-технологічного забезпечення інформаційної системи управління якістю освіти (ІСУЯО) майбутніх економістів. Зміст організаційної роботи щодо упровадження методико-технологічного забезпечення ІСУЯО майбутніх економістів включає чотири етапи (підготовчий, інструктивно-адаптаційний, методично-базовий та експериментально-евалуаційний) та містить сукупність методико-технологічних заходів для кожного з етапів упровадження ІСУЯО. Визначено основні етапи, комплекс методів і послідовність організаційних заходів з упровадження методико-технологічного забезпечення ІСУЯО. Досліджено педагогічний вплив запропонованої методики застосування ІСУЯО на формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей.Рассмотрены содержание и сущность организационной работы по применению методико-технологического обеспечения информационной системы управления качеством образования (ИСУЯО) будущих экономистов. Содержание организационной работы по внедрению методико-технологического обеспечения ИСУЯО будущих экономистов включает четыре этапа (подготовительный, инструктивно-адаптационный, методически базовый и экспериментально-эвалуацийний) и содержит совокупность методико-технологических мероприятий для каждого из этапов внедрения ИСУЯО. Проведено исследование педагогического воздействия предложенной методики применения ИСУЯО на формирование профессиональной компетентности студентов экономических специальностей. Определены основные этапы, комплекс методов ипоследовательность организационных мероприятий по внедрению методико-технологического обеспечения ИСУЯО.In the article, the content and nature of organizational activities in scope of methodological and technological support of the education quality management information system (EQMIS) for future economists are described. The content of the organizational activities for the implementation of methodological and technological support of EQMIS for future economists includes four stages (preparatory, instructional/adaptational, methodological/basic, as well as experimental/evaluational) and contains a setof methodological and technological measures for each of the stages of the EQMIS implementation. A study of the pedagogical impact of the proposed methodology of using EQMIS in the formation of professional competence of economics students was also conducted. The main stages, methods and sequence of implementation arrangements for the methodological and technological support of EQMIS are defined.
| 4. |
Хоружий К. С. Педагогічні умови застосування інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів [Електронний ресурс] / К. С. Хоружий // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 218-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_122_32
|
|
|